Urodzinowa niespodzianka od Sephory


W styczniu obchodziłam urodziny. Miesiąc później  - opóźnienie w tym przypadku jest mniej ważne, prezent jest zawsze miły - otrzymałam maila od Sephory, że z tej okazji mają dla mnie upominek. Mogłam wybrać błyszczyk w różdżce lub podwójną ilość punktów na białej karcie. Rzadko robię zakupy w tym sklepie, więc wybór był oczywisty :)


Błyszczyk składa się z czterech malutkich pojemniczków w różnych kolorach tego kosmetyku. Każdy jest jednocześnie aplikatorem do następnego wariantu kolorystycznego, więc rzeczywiście opakowanie jest swego rodzaju różdżką. Generalnie podchodzę do takich produktów dość sceptycznie, ale postanowiłam mimo wszystko go sprawdzić. Wyniki mnie zaskoczyły.


Błyszczyk długo utrzymuje się na ustach. Nie skleja ich i się nie lepi, co zawsze mnie irytuje (i z tego powodu nie używam błyszczyków). Jednak ten okazał się naprawdę fajny. Pachnie bardzo ładnie, owocowo. Jeśli chodzi o kolorystykę to myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Do wyboru mamy intensywną czerwień, blady róż, wersję delikatnego różu z drobinkami oraz beż. Na każdą okazję i w zależności od upodobań można wybrać którąś z wersji.


Przyznam szczerze, że sama nie kupiłabym tego kosmetyku, ale to ze względu na to, że za błyszczykami nie przepadam. Ten jednak sprawdza się naprawdę dobrze, więc prezent jest udany.

A Wy macie swoje ulubione błyszczyki? Może powinnam spojrzeć na nie łaskawszym okiem?

Pozdrowienia,
Asia

Komentarze

  1. Tez nie przepadam za blyszczykami, chociaz czasami zdarza mi sie uzyc ;) Fajne sa blyszczyki Benefit, te w kolorach rozy. Od kiedy mam taki w kolorze Hoola ciagle mam go na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to muszę sprawdzić, bardzo lubię kosmetyki Benefit ;)

      Usuń
  2. kurcze nie widziałam jeszcze takiego błyszczyka fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. błyszczyk wygląda świetnie takie 4 kolor w jednym xd

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny! takiego błyszczyku jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda ale byłby trochę nieporęczny podczas poprawek w ciągu dnia, w torebce nosić wszystkie kolory to trochę zbędna rzecz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt ma wymiary standardowego błyszczyka, poszczególne pojemniczki są naprawdę malutkie, więc całość zajmuje niewiele miejsca :) Asia

      Usuń
  6. jak słodko wygląda! może też w tym roku mnie tak obdarują? <3

    OdpowiedzUsuń
  7. 4w1? Takiego błyszczyki jeszcze nie miałam, co najwyżej dwustronny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowy ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny cudak...jeden kosmetyk, a 4 możliwości- bardzo pomysłowe rozwiązanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło, że dali Ci wybór :] Błyszczyk dość pomysłowy, mieszanka kolorów dość fajna, można coś dla siebie wybrać :]

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo miło z ich strony, że dali ci prezent i wybór ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jesteśmy ciekawe Waszych opinii dlatego bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze, na które odpowiadamy poniżej.