Nude or Glitter?



Ostatnie półtora tygodnia dało mi w kość. Nie mając na nic czasu, tęskniłam za dniem kiedy mogę zrobić coś dla siebie: wziąć długą, relaksującą kąpiel, poczytać ulubiony magazyn, pomalować paznokcie. Ponieważ czasu nadal trochę brakuje, manicure to sprawa przyjemna, a wymagająca stosunkowo niedużo czasu czy nakładów pieniężnych. Postawiłam więc na nude.



Jakiś czas temu, będąc w Superpharm, dostrzegłam promocję na lakiery Astor. W związku z tym, że słyszałam o nich same pochlebne opinie, postanowiłam przekonać się na własnej skórze (a konkretniej paznokciach) czy rzeczywiście są takie dobre. Zdecydowałam się na kolor nude, który pasuje na każdą okazję.




Takim sposobem kupiłam lakier Astor Pro Manicure w kolorze 940 Pastel Beige za niecałe 16zł. Pasuje on idealnie do mojej karnacji i rzeczywiście tworzy efekt "nude". Konsystencja lakieru jest optymalna - niezbyt gęsta, niezbyt rzadka. Lakier ładnie rozprowadza się na paznokciu. Pędzelek jest dość duży, ale wygodnie się nim maluje. Tym bardziej, że jest ścięty pod kątem, co dodatkowo ułatwia sprawę. Lakier mam już jakieś dwa miesiące i - wow - nie zmienił on konsystencji! Nie zrobiły się nieładne ciągutki, a to duży plus :)
Odprysków nie ma bardzo długo, naprawdę, szybciej sama ten lakier zmywam niż pojawiają się jakieś niedoskonałości. Lakier zawiera wapń, który ma wzmacniać paznokcie. Takiego działania nie zauważyłam, ale nie oszukujmy się - nie bardzo w to wierzę. Generalnie rzecz ujmując, lakier Astor bardzo polecam.


W zależności od nastroju, czasem na lakier Astor nakładam lakier Golden Rose z serii Jelly Jewels. Bardzo chciałam uzyskać efekt jak na zdjęciu wyżej, jednak tak długich paznokci nie jestem w stanie okiełznać, a do tego nie zrobić sobie krzywdy :) Tak więc u mnie wygląda to nieco inaczej i mniej spektakularnie.



Z lakieru jestem zadowolona. Długo utrzymuje się na paznokciach (chociaż z drugiej strony, nie malowałam ich całych, w takim przypadku efekt jest, być może, inny). Fajny sposób na odświeżenie starego lakieru ;) Może Wy macie jakieś inne sposoby na odnowienie, odświeżenie lakieru, który trochę już nam się znudził?

Pozdrawiam i życzę nam wszystkim wiosny,
Asia

Komentarze

  1. Fajnie to wygląda :). Chyba się skuszę na brokacik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) Na próbę proponuję właśnie Golden Rose - cena przyzwoita, jakość całkiem niezła.
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  2. uwielbiam brokat na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam brokat jako dodatek do lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie malowałam końcówek paznokci na brokatowo, zawsze maluje cały paznokieć serdecznego palca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka wersja też mi się podoba, szczególnie na "wielkie wyjścia" ;)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  5. Ja również pokochałam brokat na paznokciach! A jakie piękne wersje brokatowe ma OPI! Ahhh! ;)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie lakiery bardzo fajnie wyglądają na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super efekt :) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny manicure, sama miałam nie dawno podobny tylko, że ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga wersja z lakierem Essie, o wow fajnie to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląda ten brokacik na końcówkach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej świetny pomysł. Nigdy nie wpadłam na takie wykorzystanie lakieru ceikonowego ;) musze sprawdzic u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak wyszło, jestem ciekawa jaki zestaw wybierzesz ;)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  12. Ja bardzo lubię kolor nude na paznokciach :) Również dodaję do obserwowanych! :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pazurki :) fajny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądają te brokaciki na końcówkach paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny blog, ciekawie się czyta Twoje opisy, mam nadzieję, że będę tu wpadać częściej:)
    Pozdrawiam cieplutko w w ten zimowy jeszcze dzień :)
    PS. Też posiadam Golden Rose z przedostatniego zdjęcia :) jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło. Zapraszam serdecznie ;)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  16. Pierwsze paznokcie z brokatem podobają mi się. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. to az taki bladzioch z ciebie ze zaden BB krem z drogeri jest za jasny ?:)
    ee coś nie wierze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... czy aż taki? :) Zazwyczaj nawet nie, ale po tak długiej zimie jest bardziej blado niż zwykle ;) Ostatnio zauważyłam, że Rimmel ma 3 kolory kremu BB, więc zamierzam bliżej się temu przyjrzeć ;)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  18. ja bym pomalowała tym brokatowym lakierem tylko jeden paznokieć, a resztę zostawia w nude ;) ale oba lakiery bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za którymś razem tak zrobię ;)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  19. Bardzo ciekawie to wygląda, może na świeta takie cudo sobie zrobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. hey there u've got a gr8 blog.. want to follow eachother??? if so follow me and let me know i'll follow back for sure.. :) maybe we can follow eachother on lookbook and facebook too..

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz świetne paznokcie i w piękny sposób potrafisz się nimi zająć ; )


    obserwujemy?
    http://fuckingeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. great post! love the nail art with the glitter!
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jesteśmy ciekawe Waszych opinii dlatego bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze, na które odpowiadamy poniżej.