Kiedy zimno - sweter włóż! I czytaj.



Zima zdaje się nie mieć końca. Kiedy na dworze zimno, a drzwi zasypał śnieg, najlepiej owinąć się w ciepły koc i chwycić kubek gorącego kakao. Taką strategię opanowałam w zeszłym tygodniu. Jednak teraz, kiedy rozpoczął się nowy semestr i zajęcia na uczelni, nie ma wyjścia - trzeba opuścić domowe pielesze. Aby umilić sobie pobyt na mrozie, ciepłe, puchate swetry stają się najlepszymi przyjaciółmi.



W ostatnich dniach - bardziej niż zwykle - pokochałam długie, ciepłe swetry. O sukienkach i spódnicach można zapomnieć, więc zestaw jeansy + sweter + szalik stał się codziennością.
Moim ulubionym został czerwony sweter zakupiony w Zarze. Do tego szalik w kratkę, ciemne jeansy i czarne oficerki.



W zimowe popołudnia najlepiej usiąść do dobrej lektury. Książki czytam bezustannie (w ramach studiów i nie tylko), więc w wolnej chwili sięgam po magazyny poświęcone modzie. Oczywiście ulubioną pozycją jest brytyjskie wydanie Vogue'a. Trudno dostać je w Polsce (i nie płacić za nie 50zł), ale czasem udaje się upolować okazję (w tym najlepsza jest Ola). Na pewno słyszałyście o nowej pozycji na polskim rynku - Harper's Bazaar. Wydania zagraniczne są zawsze genialne, ale do polskiej edycji podchodziłam z dystansem. Nie mniej, musiałam kupić to nowe dzieło :)




Harper's Bazaar to - moim zdaniem - najlepsza pozycja na liście pism poświęconych modzie, urodzie i tym podobnym. Magazyn promuje nowoczesne podejście do świata i jest kierowany do kobiet wykształconych, świadomych swojej wartości oraz tego, co chcą osiągnąć. Mnóstwo mody z najwyższych półek, nowości kosmetyczne, trendy w makijażu, pielęgnacja ciała, informacje ze świata mody, sztuki, filmu... Rozmowy z ciekawymi ludźmi i ważnymi osobistościami. Każdy znajdzie coś dla siebie, a jeśli moda jest Waszą pasją - jak w moim przypadku - tym bardziej. Bardzo polecam na te długie zimowe popołudnia :)

A Wy jak radzicie sobie z wiecznie trwającą zimą? :)

Pozdrawiam,
Asia

Komentarze

  1. Ja piekę ciasta z letnimi owocami :P Jestem zła na zimę ! U mnie na szczęście nowy semestr zaczyna się w pon.
    Ile kosztuje to nowe polskie pisemko?
    Vogue zagraniczne ,przynajmniej w moich okolicach można kupić na takich stoiskach z przecenionymi gazetkami po 15 zł ;) Niestety nie wiem skąd Ty jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, takie ciasto z owocami to chyba całe bym zjadła ;) Harper's Bazaar kosztuje niecałe 12zł.
      Na szczęście Ola znalazła mały kiosk, gdzie można kupić Vogue'a tak jak mówisz za ok.15zł, więc nie jest tak źle :)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
    2. Dodałam Cię do blogrolla ;)

      Usuń
    3. A cóż to za cudo? :) Wybacz, ale jeśli chodzi o takie rzeczy to jeszcze się uczę ;)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
    4. Ja również dowiedziałam się dopiero nie dawno i dłuuugo mi zajeło zanim doszłam gdzie to się robi :) Są to blogi które najchętniej odwiedzam , dodaje się w ustawieniach ,gadżetach i nazywa się Moja lista blogów :) Możesz znaleźć swój blog u mnie po prawej stronie :)

      Usuń
    5. Wow, bardzo dziękujemy, jest nam niezmiernie miło :)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  2. Ale fajne sweterki! Zazdroszczę, ja mam mało swetrów :(.
    Ja spędzam czas z królikami na sofie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, zbieram swetry od jakiegoś czasu, tak więc uzbierała się kolekcja ;)
      A czasu spędzonego z tymi cudownymi stworzonkami można pozazdrościć ;)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  3. Każdy jeden sweterek bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog , zapraszam do czytania mojego pamiętnikowego bloga . ;)
    loveforeverskarbie.blogspot.com/
    Ciekawy blog, warty uwagi ! :

    Pozdrawiam Jagoda ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oj, długo by wymieniać ;) Ogólnie mówiąc, moda, uroda, pielęgnacja ciała, informacje ze świata sztuki, filmu, reportaże, wywiady oraz np. opis dnia Toma Forda. Jest co czytać!
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
    2. kurcze a mnie jakoś nie przekonał ten Harper's bazaar:)a może się nie znam:)pozdrowienia, lou

      Usuń
    3. Co kto lubi, kwestia upodobań ;)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Pewnie podeszłabym do sprawy w podobny sposób, ale nie kupuję innych gazet/magazynów, więc te 12zł w miesiącu przeżyję, a w HB się zakochałam :)
      Pozdrowienia,
      Asia

      Usuń
  7. U mnie również grubaśne swetry, gorąca herbata i kocyk :) A na uczelni jakoś trzeba przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja uwielbiam takie sweterki:D:DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. a ile w tym magazynie jest urody a ile mody. Ja praktycznie gazet nie czytam ale ostatnio jak leżałam w szpitalu to była moja jedyna rozrywka. Myślałam wtedy o kupieniu właśnie tej gazety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mody - w stosunku do urody - jest zdecydowanie więcej. Magazyn jest obszerny, a więc jest co czytać ;)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  10. w 100% się z Tobą zgadzam na mrozik najlepszy ciepły sweterek:) a jest w czym wybierać bo można znależć naprawde fajne sztuki:)
    pozdrawiam i zapraszam http://thisisastylishworld.blogspot.com/
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wczoraj się czaiłam na tego piśmaka, ale szkoda mi było 12 zł. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne sweterki:)
    Ja już chcę wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że każda z nas z zniecierpliwieniem oczekuje cieplejszych dni:) uwielbiam moje ciepłe swetry, ale chętnie zamienię je na lżejszą wersję. A co w tym sezonie proponują nam światowe stolice mody? Czekam na tekst, w którym odczujemy powiew wiosny i będziemy mogły zapomnieć o puchowych kurtkach i zimowych płaszczach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem wiosny z największych pokazów mody już niebawem :) Tymczasem, nadal czekam na wiosnę ;)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń

Prześlij komentarz

Jesteśmy ciekawe Waszych opinii dlatego bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze, na które odpowiadamy poniżej.