Walentynkowy Szyk



Dzień Św. Walentego nadchodzi wielkimi krokami. Randka tego dnia na pewno będzie wyjątkowa, ponieważ atmosfera „wyjątkowości” udziela się wszystkim. Ludzie są dla siebie bardziej życzliwi i uprzejmi. Tego dnia chcemy wyglądać szczególnie ładnie, a więc przygotowania rozpoczyna się z wyprzedzeniem (czasem bardzo dużym). Ja postanowiłam skupić się na trzech podstawowych etapach przygotowań.

1. Strój
Stawiam na klasykę i elegancję. Szczególnie w Walentynki. Jeansy i marynarka to zestaw, który nigdy nas nie zawiedzie, lecz tego dnia proponuję wybrać coś wyjątkowego. Ile razy zakładamy coś extra? Ja nie często. Dlatego stawiam na super kobiecą elegancję i szyk. Spośród tysięcy kolekcji wybrałam takie, które promują wizerunek kobiety pewnej siebie, eleganckiej, ale nowoczesnej. Oto moje źródła inspiracji, które mam nadzieję i Wam się przydadzą:

Elegancko, kobieco, zmysłowo. Styl Monique Lhuiller jest idealny na romantyczną kolację czy wyjście do teatru. 





Nowoczesna elegancja Jenny Packham (kolekcja S/S 2013-14) to świetna propozycja na wyjście do klubu.




Na wyjście do opery, teatru czy eleganckiej restauracji szukałabym inspiracji we wcześniejszej kolekcji Jenny Packham.


Kobiecość i elegancję znajdziemy również w projektach Elie Saab.



Zwolenniczkom spodni proponuję Lanvin. Choć spodnie uznaje się za mało kobiece, Lanvin stworzył kreacje ultra nowoczesne, wygodne, ale bardzo seksowne.


Bardziej kobiecy wygląd - choć nadal ze spodniami w komplecie - pokazał Valentino.



2. Makijaż
Ten najczęściej dopasowujemy do ubrania. W związku z tym, że postawiłam na nowoczesną elegancję, makijaż pozostawię równie szykowny, choć delikatny, by nie odwracał uwagi od stroju. W moim przypadku będą to brązy i beże, delikatnie podkreślone oczy i naturalne usta, odrobina różu na policzkach i gotowe!


Paleta cieni, puder transparentny i zalotka: Inglot, podkład: Bourjois, róż do policzków: Maybelline, balsam do ust: Nivea, pędzelki do cieni: H&M oraz Golden Rose



3. Przygotowania na wieczór przed wyjściem
 Nic tak nie poprawia kobiecie samopoczucia (i wyglądu) jak ciepła, relaksująca kąpiel. Do tego peeling ciała i twarzy. Skóra będzie gładka i promienna, a więc podwójny efekt gwarantowany. Na noc proponuję nawilżającą maseczkę na twarz, aby makijaż lepiej się trzymał, a twarz nie wyglądała na zmęczoną.


Mała rada: nigdy nie testujcie nowych kosmetyków przed „wielkim wyjściem”. Nie wiadomo jakie będą tego efekty, a przecież nie chcemy dostać alergii i zostać w domu zamiast świetnie się bawić.

A Wy jakie macie plany na Walentynki? Szykujecie coś specjalnego?

Pozdrawiam,
Asia

Zdjęcia kolekcji: vogue.co.uk

Komentarze

  1. my zazwyczaj spędzamy walentynki w domu...jakaś kolacja tylko we dwoje... na co dzień nie mamy zbyt wiele czasu dla siebie, dlatego ten dzień chcemy się nieco odizolować.
    A jeśli chodzi o lakier GR JJ to jakiej bazy używasz, że u Ciebie się tak długo trzyma ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolacja w domu? Wspaniale! Tym bardziej nic nie stoi na przeszkodzie, żeby się wystroić ;)
      Bazy właściwie nie używam, stosuję odżywkę Sally Hansen.
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  2. dziś szukałam tego masełka do ust u Ciebie w okolicy i nigdzie go nie mogłam znaleźć:( pamiętasz może ile on kosztuje??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w Rossmanie, jeśli dobrze pamiętam to kosztował 10zł.
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  3. świetne są te kolekcje, a pierwsza czerwona sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) A czerwień idealna na Walentynki ;)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  4. Tego dnia i ważna jest Bielizna !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapewne jakaś romantyczna kolacja walentynkowa:)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładam pierwsza sukienka Jenny Packham, do tego..... szpilki, makijaż -> wszystko na tip top -> tak jak w reklamie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) Będzie ich więcej, na pewno, bo i ja je uwielbiam ;)
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  8. Cudowne kreacje, fajny post:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jesteśmy ciekawe Waszych opinii dlatego bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze, na które odpowiadamy poniżej.