Quick post: Wiosenne inspiracje prosto z Londynu



Wiosna wreszcie nadchodzi. Powoli można odstawić kozaki, a puchową kurtkę schować do szafy i sięgnąć po coś lżejszego. Jednak okres przejściowy bywa zdradliwy, dlatego nadal trzeba pamiętać o swetrze i szaliku. Na taką pogodę warto szukać inspiracji na Wyspach Brytyjskich. Zmienna, ciepło-zimna aura to dobrze znany problem.



Tym razem inspiracji szukałam u Temperley London.
Projekty idealne na tę porę roku (i temperaturę), łączące spódnice i swetry, spodnie i lżejsze kurtki. Delikatne kolory sugerują nadchodzące lato, a złote elementy dodają elegancji. W kolekcji znalazło się również coś na wieczór: zwiewne sukienki z ozdobnymi elementami nie wymagają biżuterii.



Jak Wam się podoba kolekcja? Polujecie na nowości z wiosennych kolekcji?

Pozdrawiam,
Asia

Zdjęcia kolekcji: vogue.co.uk

Komentarze

  1. takie to wszystko Greckie się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza fotka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. patrząc na te zwiewne i lekkie stroje chce mi się już tych ciepłych dni i zrzucenia z siebie ciężkich kurtek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie mi się podoba, to taki "mój" styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowania wiekszosc mi wpadla w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe, choć nie mój gust....

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolekcja. Zarówno ta na wiosna-lato jak i jesień-zima 2013... można coś znaleźć na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jesteśmy ciekawe Waszych opinii dlatego bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze, na które odpowiadamy poniżej.