niedziela, 30 czerwca 2013

Klasyczna elegancja na lato...

Vogue Germany


... to propozycja projektanta marki Azzaro. Przyznam szczerze, że projektów tej marki nie znałam zbyt dobrze mimo, że modą interesuję się od dawna. W tej kolekcji urzekła mnie prostota form i oryginalność użytych materiałów - prosta sukienka z połyskujących frędzli (a la Wielki Gatsby) oraz proste w formie kombinezony, zachwycające dokładnością wykonania. Z chęcią zabrałabym te ubrania do swojej szafy! Zwróciłam uwagę również na szpilki - delikatne i niezwykle kobiece, idealne do letniej sukienki. Niewymuszona elegancja to jest to!






 A Wam jak się podoba? Wolicie proste formy czy stawiacie na szaleństwo?

Pozdrawiam,
Asia

P.S - W związku z tym, że od jutra Google Reader przestaje istnieć, nasz blog możecie teraz znaleźć na Bloglovin.

Zdjęcia kolekcji: vogue.co.uk

8 komentarzy:

  1. wpadł mi w oko biały kombinezon z pierwszego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, jest niesamowity!
      Pozdrowienia,
      Asia

      Usuń
  2. Ja również założyłam Bloglovin, ale mam nadzieję, że usunięcie obserwatorów to tylko plotki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje się, że rzeczywiście były to tylko plotki...
      Pozdrowienia,
      Asia

      Usuń
  3. pierwsze zdjęcie jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty krój i dobry materiał, to jest to:) nie wiedziałam, że zajmują się projektowaniem. Ich domeną są raczej perfumy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kojarzyłam markę z perfumami, a tu proszę! Świetne projekty i wykonanie :)
      Pozdrowienia,
      Asia

      Usuń
  5. A obserwatorzy jeszcze są :D na szczęście! :D

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy ciekawe Waszych opinii dlatego bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze, na które odpowiadamy poniżej.
Nie jesteśmy zainteresowane opcją "obserwowanie za obserwowanie" - jeśli podoba Ci się nasz blog - obserwuj. Odwiedzamy wszystkie blogi, więc jeśli spodoba nam się Twój, na pewno będziemy go śledzić ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...