Kropki... "Just In Time for Valentine's Day"


14 lutego. Walentynki. Przez wielu postrzegane jako komercyjne i naciągane. I pewnie w wielu przypadkach takie są. Ja jednak bardzo lubię to święto, które przypomina o tym, że każdy dzień jest dobry na to, aby powiedzieć komuś "kocham Cię".

W tym roku postanowiłam postarać się o to, aby tego dnia szczególnie ładnie wyglądać. Po długiej zimie (tak, mamy połowę lutego, ale ja już czuję wiosnę) spędzonej pod toną swetrów i szali mam ochotę na coś lżejszego i bardziej eleganckiego. Myślałam o tym, aby inspiracji poszukać w najnowszych kolekcjach, trwa właśnie Tydzień Mody w Nowym Jorku, pokazy obejmują sezon jesień/zima 2014/15, więc stwierdziłam, że coś powinno się znaleźć. Niestety, jak dotąd nic mnie nie zachwyciło. Postanowiłam więc cofnąć się w czasie do sezonu 2011/12. Mój wybór padł na kolekcję Stelli McCartney, którą projektantka rozpoczęła szał na kropki.



Delikatne, transparentne materiały, na które naszyto białe lub czarne koła wyglądają bardzo lekko i kobieco, ale i nowocześnie. Efekt jest elegancki, ale nie wymuszony. Ponownie więc wychodzi na to, że sprawdzone kroje (mała czarna) z odrobiną świeżości i nowości działają najlepiej.

A Wy gdzie szukacie inspiracji na ten romantyczny wieczór?

Życzę Wam wszystkim cudownych Walentynek!
Asia

Zdjęcia: vogue.co.uk

Komentarze

  1. sukienka z jednym przezroczystym rękawem jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sukienki choć nie za bardzo lubię kropki.

    OdpowiedzUsuń
  3. racja kropeczki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety sama spędzam ten romantyczny wieczór ;( ale sukienki śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ta asymetryczna sukienka (3 fotka) jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się ubrania z groszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie szukalam inspiracji, bo Walentynek nigdy nie lubilam, ale te, ktore Ty znalazlas wygladaja bosko *.* Kurcze, az chyba musze dorwac cos podobnego i zaczac hasac na wiosne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, właśnie taki plan mam na wiosnę ;) Asia

      Usuń
  8. sukienka po prawej u góry przykuła moje oko :]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jesteśmy ciekawe Waszych opinii dlatego bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze, na które odpowiadamy poniżej.