Bardzo tłusty czwartek! :)

Już jutro największe święto obżarciuchów - tłusty czwartek! U mnie w domu ten dzień od lat wygląda tak samo! Chciałam się z Wami podzielić małą relacją z naszych przygotowań. Jej główną bohaterką jest oczywiście moja mama, ja tylko odrobinę pomagałam :) A oto kilka zdjęć:

Na pierwszy plan wychodzą faworki czy jak kto woli chrust :)

Faza przygotowań:





A oto efekt końcowy! 




Nasz tłusty czwartek nie mógłby się odbyć gdyby nie .... BEZY! Razem z siostrą uwielbiamy te małe, białe chmurki, dlatego także w tym roku pojawią się na naszym stole. 

Przygotowania:







Niestety ale bezy są jeszcze w piecu, w związku z czym efekt końcowy się jeszcze pojawi. 
A Wy macie jakieś swoje ulubione smakołyki na ten dzień?

Pozdrawiam,
Ola

Komentarze

  1. mmm pysznie. Ja zazwyczaj robię też faworki i bardzo lubię oponki, a po za tym to pączki z nadzieniem różanym lukrem i startą skórką z pomarańczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jutro też beedą faworki i oponki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pyszności ja też mam ochotę na faworki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jesteśmy ciekawe Waszych opinii dlatego bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze, na które odpowiadamy poniżej.