Nawilżanie!

Odkąd pamiętam mama zawsze mi powtarzała, że jedyny sposób na piękną skórę to zdrowy organizm i NAWILŻENIE! Dlatego od lat stosuję się do powyższej rady, dbam o moją skórę regularnie ją nawilżając. Nigdy jakoś szczególnie nie inwestowałam w balsamy czy masła, których zadaniem było wyszczuplenie, zniwelowanie cellulitu czy rozstępów, po prostu nie wierzę by mogły one owe cuda zdziałać :) Dlatego przy wybieraniu balsamu skupiam się na nawilżeniu i odżywieniu skóry. Od czasu do czasu w ramach szaleństwa  potrafię kupić masło czy balsam tylko ze względu na zapach. I tak było w przypadku musu z firmy PERFECTA. Chciałam go mieć ze względu na lekką konsystencję i zapach.


Niestety nie jest on moim ulubieńcem :( Konsystencja jest ok, zapach mnie rozczarował i na pewno nie sięgnę po niego drugi raz. 

Do mojej kolekcji zawsze wracają dwa produkty: balsam GARNIER i oliwka dla dzieci Bambino:


Ten balsam nigdy mnie nie zawiódł. Jest ukojeniem dla mojej wymagającej skóry zimą, a także latem, gdy skora wysuszona jest od słońca! No i oliwka, która pięknie pachnie i nawilża. 


W marcowym numerze Urody możecie znaleźć ranking z masłami do ciała, wśród nich znalazłam dwóch faworytów, których chciałabym spróbować, a mianowicie:

Eveline, Masło do ciała soczyste mango:



Oraz Palmer's Coconut Body Butter:


A Wy macie jakiś swoich faworytów? Próbowałyście może masła z Eveline bądź Palmer's Body Butter? 
Pozdrawiam,
Ola 

Komentarze

  1. Oj ja ten z mango też bym chetnie wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja gorąco polecam masło i mus do ciała polskiej firmy "Farmona". Obecnie używam musu brzoskwinia&mango z serii 'tutti frutti'.wcześniej wypróbowałam masło z linii "sweet secret'. Oba są rewelacyjne. Szybko się wchłaniają, nie pozostawiają tłustego śladu na skórze. Do tego lekka konsystencja i przyjemny zapach. Aż chce się używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam może się skuszę. Dzięki za komentarz :)
      Pozdrawiam,
      Ola

      Usuń
    2. Koniecznie muszę wypróbować Sweet Secret, bo ciągle o tym słyszę (i to same pochlebne opinie) :) Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  3. jestem ciekawa mleczka Garniera, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno dawno temu go kupiłam i z tego, co pamiętam, byłam zadowolona :) Ładnie nawilżał, również głębsze warstwy skóry, a nie tylko powierzchnię.
      Pozdrawiam,
      Asia

      Usuń
  4. nie przepadam za nawilżaczami, ale oliwkę czasami używam zaraz po prysznicu, jeszcze na mokre ciało...kupuję jednak ta w żelu Jonson&Jonson...pomarańczowa pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z oliwką w żelu nie miałam do czynienia ;) Może spróbuję ;)
      Pozdrawiam,
      Ola

      Usuń
  5. oooo, bardzo fajne, nawilżające kosmetyki.
    też by mi się takie przydaly.
    na pewno skorzystam z twojego posta <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i zapraszam ponownie :)
      Pozdrawiam,
      Ola

      Usuń
  6. uwielbiam ten balsam z Garniera:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jesteśmy ciekawe Waszych opinii dlatego bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze, na które odpowiadamy poniżej.